tiistai 26. huhtikuuta 2016

kevätpössis

Kevät ollu erilainen ja muutoksia väistämättä tullut. Mut niihin on tottunut ja hyvääkin on paljon sattunut tän kaiken vähemmän kivan lisäksi. Muutan tällä viikolla ja pääsee muokkaa omaa pientä pesää! saapa nähä mitä siitäkin tulee, varmaan sanomista. :D  Haha. Joo hei ei tää muuttaminen itsessään ole kyllä mukavaa touhua, mut jospa mä joskus täs osaisin asettua aloilleni!

Mua on ollu jeesaamassa ja elämässä tätä uutta vaihetta uskomattoman ihana ja huikea tyyppi! J <3 Mä oon kovin onnellinen hänestä ja kaikista muistakin keihin oon saanut tutustua tänä vuonna : ) tästä on hyvä lähtee jatkaa elämää! <3

Saikku on lusittu ja töissäkin on nyt oleiltua kolmisen viikkoa. Normirytmiin on taas päästy! Kyl tää ihan jees on taas ollut ja varsinki kun kesäloma lähestyy :D jos sit taas vähä pääsis rentoutuu. Tosin kerkee sitä näin työn lomassakin, viime viikonloppu meni Helsingissä ja lauantaina käytiin Hartwall Areenalla Petoshowssa, oli muuten oikein bueno show, Antti <3 : )

Treenejä oon pystynyt jo monipuolistamaan ja pikku hiljaa, pienin askelin, mennään kohti normaalia polvenkin suhteen. Se on ollut ihan hyvässä kunnossa ja kuntoutunut ihan kivasti ilman sen isompia takapakkeja! :) Kyl se elämä hymyilee!

Palataan, jospa ens kerralla ois jotain enemmä kirjottettavaa ja ehkäpä jotain kuviakin lisäilis.. :)

- Nipsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti