keskiviikko 10. elokuuta 2016

Dreams do come true. I know, because I found you.


Ettei aina menisi valittamisen puolelle, voisin tehdä postauksen ihmisestä, joka muuttanut mun elämää ja jonka vuoksi olen valmis tekemään ja antamaan kaikkeni. Juuli, mä tiedän, sä luet tämän, sä oot mun tärkeimpäni ja tää on kokonaan sulle. Rakastan sua joka päivä enemmän <3

Voisin laulujen sanoin kertoa tunteistani paremmin, kun tunteiden kirjoittaminen tai sanominen omin sanoin ei aina ole niin helppoa mulle.

Ollaan tiedetty toisemme muutaman vuoden ajan, mutta reilun vuoden aikana tutustuttu paremmin. Ei se ollut muuta kuin menoa hyvin pian.. Meidän kemia, huumori ja arvot on kohdannu ihan mielettömän hyvin. Vaikka alkuun ehkä molemmilla oli vähän jossittelu fiilis erinäisistä syistä, niin hyvin pian kävi selväksi mikä oli meininki :) 

Sun kanssa on niin luonnollista keskustella mistä vaan, osaat ottaa asiat tarpeeksi rennosti, mutta tarpeen tullen vakavoituakin. Sä puhut paljon, mutta sä osaat kuunnella ku on sen hetki. Oot jotenkin aina ihastuttanut sun positiivisella asenteella elämään, siitä vois moni, mä mukaan lukien, ottaa mallia! Ja parhaani yritän ;) Välillä mä osaan olla hankala, mutta sä jaksat kannustaa, olla tukena ja neuvoa. Rakastan ja arvostan sitä kaikkea! Sustakin löytyy luonnetta ja itsepäisyyttä, se on hemmetin jees!!

Meillä on samoja arvoja ja periaatteita, mikä parisuhteessa on mun mielestä todella tärkeetä. Sun rakkaus perhettä ja eläimiä kohtaan..Enemmän ku arvostan. Jostain voi kuulostaa tyhmältä, et kirjoitan näin, mut ei nää asiat itsestään selviä nykyään valitettavasti ole. On ollut ja on ihanaa hengata ja tehdä asioita kaikkien ihanien ihmisten (ja Amyn) kanssa! <3 Ootte sopivasti sekopäitä mun elämään!

Sohvalla löllöily ja sarjojen katsominen. Musiikin kuuntelu. Salilla ja lenkillä käyminen. Juttelu. Reissaaminen. Kaupungilla kiertely. Syöminen. Kaikki nää ja kaikki muu mitä ikinä voidaan tehdä, on kivaa ja se asia, mikä tekee mun elämästä hyvän ja ihanan! Teet joka päivä mun elämästä aina pikkasen paremman.

Vaikka välillä joutuu olemaan erossa tai tulee erimielisyyksiä, mä olen tässä. Sä olet siinä. Tää vaan on se meidän juttu <3

Sanomattakin selvää, että sä oot mielettömän kaunis. Sun silmät ja hymy on maailman vangitsevin asia. Sun ihana sekasin oleva tukka ku oot just herännyt, vaikka ite vihaat sitä, mä rakastan sitä. Ja sun nauru. Oot niin luonnollisen kaunis ja ihana. Sä saat mut joka päivä hyvälle tuulelle : ) Oot vaan päästä varpaisiin niin upee!

Emmä tiiä, näihin kaikkiin fiiliksiin mitä mun sisällä on, ei oo tarpeeksi sanoja. Vaikka me ei olla vielä kauan keretty seurustelemaan, mä tiedän, että oon löytänyt rinnalleni ihmisen, jonka kanssa haluun jakaa elämäni ylä- ja alamäet <3 Teet Juuli mut onnelliseksi aivan joka ikinen hetki. Oot rakas <3

Kaiken tän ehkä tiivistäisi lauseeseen; kaikki mussa rakastaa kaikkea sun. <3

-I have looked at you in millions of ways and I have loved you in each-




-       - Nipsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti